Galenpanna

2011-03-24 @ 12:55:44

Igår red Klara och jag iväg bort mot "eggeby" grusvägarna. Tanken var att vi skulle galoppera en hel del men för min det gick det ju inte så vidare bra.
Pierina var skit tråkig i munnen (pelhambett) och strutta bara runt som hon själv vill och la all tyngd på frampartiet. Efter en hel del jobb från min sida fick jag henne att gå någorlunda bra i galoppen och hon jobbade rätt alltså med bakbanen, ja då bestämde hon sej för att lägga en tvärnit och vända sej om på samma gång...och se där, där låg jag i diket!! Ha ha...Klara och jag skrattade ganske mycket åt detta kan jag lova.

Men idag har jag en paj tumme som resultat av detta - INTE OKEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: